Давидова Ольга Миколаївна

ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ


Головним завданням діяльності психолога у школі є забезпечення нормального процесу психічного становлення дитини, тому психологічна робота організована насамперед відповідно до інтересів самого учня.

Діяльність психолога організована таким чином, що враховуються можливості і резерви учня на кожному віковому етапі, у всіх ланках (початковій, середній, старшій школі).

Основною метою роботи психолога у початковій школі є:

• створення умов для розвитку пізнавальних можливостей і формування пізнавальних інтересів;

• формування позитивного психологічного клімату учнівського середовища як основи формування позитивного „Я”- образу та самосприйняття учня;

• забезпечення гармонійного співвідношення між вимогами до інтелектуальних і навчальних умінь молодшого школяра і його психофізіологічними можливостями;

• виявлення варіантів шкільної та сімейної дезадаптації, причин неуспішності тощо.

Основною метою роботи психолога у середній школі є:

• формування абстрактно-логічного, теоретичного мислення як основи для подальшого розвитку свідомості, самопізнання;

• розвиток вольової сфери учнів як основи мимовільної саморегуляції;

• вивчення навчальних мотивів, інтересів, здібностей, рівня досягнень та самооцінки;

• особливості формування статево рольової ідентифікації, соціометричного статусу учня.

Основною метою роботи психолога у старшій школі є:

• створення умов для формування психічно зрілої особистості з розвинутим самоусвідомленням як основи для дальшого життєвого та професійного самовизначення;

• забезпечення умов для розвитку рефлексивної свідомості і позитивної „Я”- концепції;

• вивчення рівня самосвідомості, інтелектуального рівня, сформованості професійних планів на майбутнє;

• особливості функціонування захисних механізмів.

Психолог застосовує різноманітні форми психологічної роботи: індивідуальні консультації, рольові ігри, казкотерапію, психокорекційні тренінги. Це дозволяє ефективніше допомагати учням у вирішенні їхніх проблем, налагодженні стосунків між собою, батьками та вчителями.

Психологи – не чарівники, не всесильні. Вони люди, такі самі, як і решта на цій планеті. Тому психолог, на жаль, не може вирішити всіх проблем учня або того, хто звернувся по допомогу. І річ не в тому, що бракує знань чи досвіду. Багато чого залежить і від самої людини. Якщо вона готова змінювати щось у собі на краще, якщо докладатиме максимум зусиль для досягнення бажаної мети – тоді й консультація чи психологічна допомога будуть корисними і плідними. Багато чого залежить і від середовища, в якому живе учень. Адже будь-яка психологічна бесіда, тренінг, заняття буде марним, якщо дитина прийде додому, а там усе навпаки.

І все ж: психолог повинен нести добре, мудре, позитивне, сіяти в душах дітей зерна любові та добра.

/Files/images/2020/48324897_976030199259915_3725593312749420544_n.jpg

/Files/images/2020/p_16.jpg

/Files/images/2020/БУЛІНГn.jpg


Графік – роботи

практичного психолога

Давидової Ольги Миколаївни

Дні тижня Інтервали робочого часу
Понеділок 8:30 9:05
10:40 - 11:50 Консультаційна робота
12:20 14:30
Вівторок 9:05 11:15
11:15 - 12:00 Консультаційна робота
12:00 13:40
Середа 9:05 11:15
12:20 14:10
Четвер 9:05 9:40
10:15 – 11:50 Консультаційна робота
12:20 14:30
П’ятниця 9:05 10:15
10:40 13:30


МЕТОДИЧНА БАЗА

- Нормативно-правова документація.

- Звітна документація

- Індивідуальні картки учнів

- Психологічні паспорти класу

- Батьківський абонент

- Психолого-педагогічні семінари

- Періодична література

- Методична скарбничка тренера

- Корекційно-розвивальні програми

- Виховні години

- Робота психолога з обдарованими учнями

- Робота з учнями «групи ризику»

- Банк діагностичних методик

- Картотека ігор та вправ для проведення занять:

- ігри для знайомства

- ігри для зняття напруги

- ігри для саморозвитку

- Відеотека презентацій:


Кiлькiсть переглядiв: 521